Cenník

 

Vedenie účtovníctva
MINI
Vedenie účtovníctva
BASIC
Vedenie účtovníctva
STANDARD
Vedenie účtovníctva
MAXI
120 € /mesiac* 200 € /mesiac* 290 € /mesiac* Individuálne
max. 2 spracovávané mzdy/mesiac, max. 20 účtovných zápisov/mesiac, platiteľ DPH max. 5 spracovávaných miezd/mesiac, max. 60 účtovných zápisov/mesiac, platiteľ DPH max. 10 spracovávaných miezd/mesiac, max. 120 účtovných zápisov/mesiac, platiteľ DPH od 10 spracovávaných miezd/mesiac, od 120 účtovných zápisov/mesiac, platieľ DPH
Všetky uvedené ceny sú bez DPH.
*Uvedené ceny sú orientačné a oproti reálnym sa môžu líšiť v závislosti od komplexnosti a komplikovanosti spracovávania dokladov daného klienta.
​Vedenie účtovníctvaCENA
V balíku služieb je zahrnuté

  • účtovné služby, personalistika, daňové a iné poradenstvo, optimalizácia daní a odvodov, ročná závierka
od 90,- € mesačne pre neplatiteľa DPH
Zakladanie firiemCENA
Jednoosobová s.r.o. (tuzemský majiteľ)
  • zahrnuté poplatky na obchodnom registri a živnostenskom úrade
400,- €
Zmena v Obchodnom registri:
  • zmena sídla
  • zmena obchodného mena
  • zmena predmetu podnikania
  • zmena konateľa
  • zmena bydliska konateľa/spoločníka
  • zmena spoločníka a prevod obchodného podielu a podobne
150,- €
Manažovanie dobrovoľnej registrácie pre DPH od 150,- €
Doplnenie identifikačných údajov do obchodného registra 40,- €
Predaj ready-made firiemCENA
JMJ Consulting, platiteľ DPH 2500,- €
JMJ TRADE, neplatiteľ DPH 750,- €
VEĽKOOBCHOD HANCO, a.s. dohodou
Virtuálne sídloCENA
Sídlo "all in"
  • registračné sídlo
  • označenie poštovej schránky
  • preberanie a scanovanie pošty
  • triedenie spamu
  • mailová notifikácia o prijatí zásielky
  • preposielanie na zvolenú adresu
50,- €
mesačne
Sídlo "standard"
  • registračné sídlo
  • označenie poštovej schránky
  • preberanie pošty
  • preposielanie na zvolenú adresu
40,- €
mesačne
Sídlo "basic"
  • registračné sídlo
  • označenie poštovej schránky

*Platba 6 mesiacov vopred, pri ukončení nájmu bude alikvótna časť vrátená
30,- €
mesačne
Ostatné službyCENA
Daňové poradenstvo 200,- €/hod.
Archivácia dokladov od 0,90,- €/šanón/mesiac
Transférové oceňovanie od 300,- €
Konečný užívateľ výhod 50,- €

Zaujala Vás naša ponuka služieb?

Uvedomujeme si, že jedným z kľúčových faktorov ovplyvňujúcich Vaše rozhodnutie je aj cena našich služieb, a tak budeme veľmi radi, keď Vám budeme môcť "ušiť" cenu na mieru.
V rámci žiadosti o cenovú ponuku nám pomôžete podrobným vyplnením kontaktného formulára. My Vás následne budeme spätne kontaktovať s pripravenou ponukou podľa charakteristík Vašej spoločnosti.