FAQ

Prinášame odpovede na najčastejšie otázky klientov.

Podpísal som zmluvu o poskytovaní účtovných služieb, aký je ďalší postup?
Do 3-5 pracovných dní vám bude pridelený účtovník, ktorý prevezme komunikáciu ohľadom vedenia účtovníctva a spracovania mzdovej agendy vašej firmy. Pridelený účtovník vás bude kontaktovať úvodným, zoznamovacím e-mailom.

Aké sú spôsoby dodania účtovných dokladov účtovníkovi a aké sú lehoty na dodanie účtovných dokladov?
Klient má na výber 3 alternatívy dodania účtovných dokladov. Prvá alternatíva je osobné doručenie dokladov na naše prevádzky v Bratislave, Trnave alebo Trenčíne. Presné adresy nájdete v kategórií Kontakt. Druhá alternatíva je elektronické doručenie účtovných dokladov priamo účtovníkovi, prípadne na vopred dohodnuté a zriadené cloudové úložisko. Tretia alternatíva, ktorú majú naši klienti na výber je zasielanie účtovných dokladov kuriérom. Po dohode s klientom sa vyberie konkrétny deň v mesiaci, kedy zašleme kuriéra, ktorý príde na vami zvolenú adresu, vyzdvihne účtovné doklady a prinesie ich ku nám na prevádzku.
Lehota na dodanie účtovných dokladov je najneskôr do 10-teho dňa mesiaca nasledujúceho po skončení príslušného mesiaca. Pokiaľ klient nedodá účtovné doklady do 15-teho kalendárneho dňa v predmetnom mesiaci, môže byť klientovi účtovaný príplatok za expresné spracovanie účtovných dokladov.

Upraví sa mesačný paušál ak mi narastie/klesne počet účtovných dokladov?
Spravidla po 3 mesiacoch od začiatku spolupráce kontrolujeme počet účtovných dokladov tak, že si vyexportujeme účtovný denník klienta. Počet účtovných dokladov priemerujeme z 3 mesiacov a porovnávame s počtom účtovných dokladov, z ktorých sme vychádzali pri príprave cenovej ponuky. Ak vidíme nárast alebo pokles účtovných dokladov približne do 10 % oproti pripravovanej cenovej ponuke, mesačný paušál zostáva rovnaký. Ak vidíme nárast alebo pokles účtovných dokladov o viac ako 10 % oproti pripravovanej cenovej ponuke, konkrétne počty účtovných dokladov pridáme do ponukovej kalkulačky a následne klientovi posielame návrh na úpravu mesačného paušálu.

Mám informáciu, že môj účtovník nie je v práci PN/dovolenka/školenie, dovolám sa zodpovednej osobe?
Áno, naši účtovníci pracujú v tímoch, kde funguje zastupiteľnosť. Ak potrebujete niečo bezodkladne vybaviť, pomôcť s problémom, prosím zavolajte na telefónne číslo Senior účtovníka prípadne na telefónne číslo uvedené v úvodnom, zoznamovacom e-maile od vášho prideleného účtovníka.

Zabudol som prihlasovacie údaje do online aplikácie Accounting App, čo teraz?
O zaslanie prihlasovacích údajov môžete požiadať tak, že napíšete e-mail na info@arisan.sk
Ak ste vykonali zmenu hesla a neviete sa prihlásiť do online aplikácie, priamo na stránke www.onlineapp.sk v prihlasovacom menu pod tlačidlom Prihlásiť nájdete možnosť vyžiadať zmenu hesla.

Mám naplánované osobné stretnutie/konzultáciu vo vašej účtovnej kancelárii. Kde zaparkujem a ako sa k vám dostanem?
Bratislava - našu účtovnú firmu nájdete v Apartmánoch Barónka, ul. Mudrochova 2, Bratislava-Rača. Zaparkujete priamo pred Apartmány Barónka, naši klienti majú parkovanie pred budovou Barónka zdarma.
Trnava - našu účtovnú firmu nájdete na ulici Hlavná 34, Trnava. Zaparkujete pred budovou Krajského súdu.
Trenčín - našu účtovnú firmu nájdete na ulici Hasičská 118/2, Trenčín.

Mám známeho/obchodného partnera, ktorý by prešiel s účtovníctvom k vám - čo mám spraviť?
Budeme veľmi radi, ak naše služby odporučíte obchodným partnerom. Navyše, za získaného klienta máte možnosť využiť zľavu z vášho mesačného paušálu.
Ak máte známeho, obchodného partnera, ktorý by s účtovníctvom prešiel do ARISAN-u, stačí napísať na e-mail sales@arisan.sk a uviesť kontaktné údaje na vášho známeho, obchodného partnera. My urobíme všetko pre to, aby sa každý vami odporúčaný obchodný partner stal naším klientom a následne vám veľmi radi poskytneme zľavu z vášho mesačného paušálu.

Užitočné články

Chcete sa dozvedieť ďalšie užitočné informácie zo sveta účtovníctva?